Efter mer än 20 år i branschen tar Greenman hjälp av en kvinna. Greenwoman är vår senaste rekrytering och vår miljö- och superhjälte. Med hjälp av henne ska Greenman på ett enklare och roligare sätt berätta om miljötonerns alla fördelar.

– Allt fler konsumenter vill göra miljösmarta val, men det är fortfarande för få som känner till miljötonerns fördelar. I vår senaste kundundersökning framgick att ni som återförsäljare av Greenmans miljötoner gärna vill ha vår hjälp med marknadsföring och argument. Greenwoman kan föra vår talan och förklara fördelarna utan långa och torra förklaringar, säger Jörgen Wonisch, CEO Greenman AB.

Greenwoman lanseras till en början på Greenmans hemsida samt som film på Youtube. Senare under våren kommer hon kunna synas ute i butiker som säljer Greenmans miljötoner.

Vad tycker ni?
Maila jessica@greenman.se med era synpunkter och kommentarer på Greenwoman.

greenwoman_toner